W coraz większym stopniu rośnie rynek kosmetyków w Polsce. Jednak w trendzie tym zauważyć można dodatkowo, że szczególną pozycję zdobywają marki prowadzące sieci kosmetyków. Być może wynika to z rosnących wymagań jakie muszą spełniać kosmetyki, które kupujemy. Fakt pozostaje faktem, iż małe sklepy tracą na znaczeniu, a hipermarkety przegrywają z sieciami zajmującymi się jedynie sprzedażą kosmetyków. Na pewno wiedza o rynku kosmetycznym jest coraz większa między innymi dzięki licznym programom telewizyjnym o tej tematyce, zwłaszcza w telewizjach nastawionych na segment kobiet. Podobnie ilość różnego rodzaju poradników dotyczących tego, gdzie opisywana jest uroda rośnie. Wynika to, zwłaszcza z coraz większej ilości tego rodzaju informacji jakie pojawiają się za pośrednictwem Internetu. Rośnie, zatem wiedza związana z tą tematyka, ale jak wskazują eksperci, także wymagania jakie stawiane są produktom. W związku z tym zakupy znacznie chętniej dokonywane są przez klientów w sprawdzonych miejscach. 


Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Captcha *